Агенция за качеството на социалните услуги
Агенция за качеството на социалните услуги
- Какво прави администрацията
Агенцията за качеството на социалните услуги е създадена със Закона за социалните услуги.
Агенцията е юридическо лице на бюджетна издръжка към министъра на труда и социалната политика и се ръководи и представлява от изпълнителен директор.
Дейността, структурата, числеността на персонала и организацията на работата на агенцията са определени с Устройствен правилник, приет от Министерски съвет.
- Основни отговорности
Агенцията за качеството на социалните услуги:
- Осъществява контрол и мониторинг на предоставянето на социалните услуги;
- Лицензира доставчиците на социални услуги;
- Прави предложения до министъра на труда и социалната политика за разработване на нормативни стандарти и критерии за качество и ефективност на социалните услуги;
- Оказва методическа подкрепа за спазване на нормативно определените стандарти и критерии за качество на социалните услуги;
- Разработва критерии за анализ на добри практики за високо качество и ефективност на социалните услуги, извършва подбор на такива практики и предлага утвърждаването им на национално ниво.
Данни за контакт
Е-mail: aksu@aksu.government.bg
Kод за междуселищно избиране: (02)
Телефони: (02) 9701111, (02) 9701121
https://aksu.government.bg
Седалище и адрес
Област: София (столица)
Община: Столична
Населено място: София
Район: Изгрев
Адрес: ул. Лъчезар Станчев №20
Пощенски код: 1797
Работно време
Гъвкаво работно време
От: 08:30 ч. - До: 18:00 ч.
Продължителност: 08:00 ч.
Работното време на ЦАО е непрекъснато в рамките от 08.30 до 18.00 часа всеки работен ден (половин час преди и половин час след определеното работно на служителите в АКСУ).
Код по Булстат
177453060
Данни от административния регистър
Идентификатор: 3233
Вид администрация: Административна структура, създадена с нормативен акт, която има функции във връзка с осъществяването на изпълнителната власт
Връзка с административен регистър >
Последно обновено на 07.04.2022г.