Предоставяне на данни от регистър „Документи, които се обработват на хартиен носител“
Предоставяне на данни от регистър „Документи, които се обработват на хартиен носител“
Какво представлява услугата
Описание
Данните от регистър „Документи, които се обработват на хартиен носител“ се предоставят само на административни органи в Република България, които имат законово право да достъпват съхраняваните данни в регистъра, чрез изграждане на връзка тип „система – система“, посредством IT сървис, предоставен от Агенция „Митници“.
При използване на услугата се предоставят исканите данни към административния орган, според направената заявка
Услугата е вътрешно-административна електронна услуга.
Документи на хартиен носител по отношение на предоставянето на данни от регистър не се изискват.
- Правно основание
Регламент (ЕС) № 952/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 9 октомври 2013 година за създаване на Митнически кодекс на Съюза - чл. 6, п. 3, б. а, т.
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Чрез подписване на двустранно споразумение.
Адреси за допълнителна информация:
e-mail: servicedesk@customs.bg,
тел: +359 2 98594980,
web: https://servicedesk.customs.bg/
Наличност на услугата on-line: 24/7
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
Такси
Не се заплаща за услугата
- Резултат от услугата
Описание
Резултатът от услугата може да бъде получен:
- по електронен път.
Кой издава резултата от услугата
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Идентификатор: 199
Кой може да предостави информация за услугата
по електронен път
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Да
Последна актуализация: 11.12.2022 г.