Web Content Viewer
ActionsПодаване на справка за вписаните сдружения в поддържания публичен регистър на "Сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост"
Какво представлява услугата
Описание
Във връзка с изпълнение на задълженията на кметовете на общините ежемесечно да подават справка до министъра на регионалното развитие и благоустройството за вписаните сдружения ( и евентуални промени по същите) в поддържания от тях публичен регистър на сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост, кметовете на общини следва да предоставят следната информация:
- наименованието на сдружението,
- неговият адрес,
- срокът, за който е учредено,
- предметът на дейност,
- представените идеални части в сдружението,
- имената и адресът на членовете на управителния съвет (управителя)
- начинът на представителство.
Информацията следва да бъде изложена в табличен вид (Приложение 1 – образец на справка):
- Правно основание
- Закон за управление на етажната собственост – чл. 47, ал. 1, изр. второ
- Наредба № РД-02-20-8 от 11.05.2012 г. за създаване и поддържане на публичен регистър ма сдружения на собствениците в сгради в режим на етажна собственост
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Подаване на справка по образец
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/).
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Запази или ако доставчика на услугата изисква подпис подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) за да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на завлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Министерство на регионалното развитие и благоустройството.
или
Натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата.
- Резултат от услугата
Как ще получа резултата
+ Административни звена, предоставящи услугата
Отдел "Административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” 17-19, п.к. 1202
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)02/9405260, (02)9405492
Факс: (02)02/9872517
Адрес на електронна поща: e-mrrb@mrrb.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, Приемното време на министерството е от 9,00 до 17,30 ч. без прекъсване.
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Министерство на регионалното развитие и благоустройството
Идентификатор: 85
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Да
Последна актуализация: 12.12.2022 г.