Вписване на автомобили и/или водачи, които извършват таксиметров превоз на пътници от името на регистриран превозвач, но...
Вписване на автомобили и/или водачи, които извършват таксиметров превоз на пътници от името на регистриран превозвач, но за своя сметка в списъците към удостоверението за регистрация на превозвача
Какво представлява услугата
Описание
Автомобилите и водачите, които за своя сметка извършват таксиметров превоз на пътници от името на регистрирания превозвач, се вписват към списъка на превозните средства, с които се осъществява таксиметровата дейност и към списъка с данни на водачите. Двата списъка са неразделна част от удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници.
- Правно основание
- Закон за автомобилните превози - чл. 12, ал. 5
- Закон за автомобилните превози - чл. 12, ал. 6
- Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници - чл. 10, ал. 4
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Заявлението за изпълнение на услугата се подава до Кмета на общината в Центъра за административно обслужване, лично от заинтересованото лице или упълномощено от него лице, което се задължава да представи оригинал на пълномощно – заверено от Нотариус, като приложи копие от същото към заявлението.
Към заявлението се прилагат следните документи:
- Пълномощно - копие;
- Фискална касова бележка от таксиметровия апарат за всеки автомобил от списъка;
- Заверено копие от документ, удостоверяващ съгласието на собственика на автомобила да бъде вписан в списъка към удостоверение за регистрация, когато автомобила не е собственост на търговеца;
- Копие на документ (договор за наем, договор за лизинг или др.), удостоверяващ съгласието на собственика на превозното средство да бъде вписано в списъка към удостоверението за регистрация (в случаите, когато превозното средство не е собственост на търговеца);
- Документ за платена такса за изпълнение на услугата.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Общинска администрация.
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
14 дни
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Кмет на община
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от общински администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 30.01.2023 г.