Издаване на разрешение за отсичане на над 5 /пет/ броя дървета и на лозя над 1 декар
Издаване на разрешение за отсичане на над 5 /пет/ броя дървета и на лозя над 1 декар
Какво представлява услугата
Описание
Ще Ви бъде издадено разрешение за отсичане на над 5 /пет/ броя дървета и на лозя над 1 декар.
Срокът на действие на разрешителното е една година от издаването му.
- Правно основание
- Закон за опазване на селскостопанското имущество – чл.32, ал.3 и условията на чл.33 и чл. 34
- Какво е необходимо да приготвя предварително
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
- Заявление по образец;
- Документ за собственост /при необходимост/;
- Актуална скица на имота;
- Протокол за трасиране на имота/ите;
- Декларация-обяснение от собственика на имота за „наличие на крайно уважителни причини“ за премахване на дървесната растителност.
- Протокол от правоспособен геодезист с данни за измерване наклона на терена (допустима стойност съгласно чл.33 от ЗОСИ – 12 градуса).
Договор за делба /само в случай на делба/; - Декларация от собствениците (наследниците) за съгласие на заявителя да добие дърва в общия (наследствения) имот;
- Удостоверение за наследници (представя се при необходимост. Набавя се по служебен ред).
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми.
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Кметът на общината
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от общински администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Кой може да предостави информация за услугата
Специализирана администрация
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 14.11.2023 г.