Одобряване на проект-заснемане на извършен разрешен строеж, когато одобрените инвестиционни проекти са изгубени
Одобряване на проект-заснемане на извършен разрешен строеж, когато одобрените инвестиционни проекти са изгубени
Какво представлява услугата
Описание
Одобряване на проект-заснемане на извършен разрешен строеж, когато одобрените инвестиционни проекти са изгубени
- Правно основание
Закон за устройство на територията - чл. 145, ал. 5
- Какво е необходимо да приготвя предварително
За да ползвате услугата, трябва да подадете заявление по образец.
Допълнителни документи:
- Документ за собственост;
- Виза за проектиране в случаите чл. 140, ал.3 от ЗУТм
- Ако имотът е земеделска земя/ в т.ч. със сменено предназначение/ - актуална скица от Общинска служба „ Земеделие и гори“, или скица от АГКК при наличие на одобрена кадастрална карта / валидност 6 месеца от издаването им/;
- Скица от одобрена кадастрална карта/ ако имотът е в населеното място без план/;
- Три копия от инвестиционния проект с обхват и съдържание, определени съгласно Наредба № 4 на МРРБ за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти – архитектура; конструктивна /конструктивно становище/ , геодезическа / трасировъчен план и вертикална планировка, ВиК, Ел., ОВК и др. Инсталационни, в това число и на отклонения от общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура; ПБЗ;технологична;ПБ и др. в зависимост от спецификата на обектам
- Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на Закона за опазване на околната среда/ в случаите, когато се изисква/;
- Оценка на съответствието, изготвена от лице по чл. 142, ал.6 от ЗУТ или искане за разглеждане от общинския експертен съвет в случаите по чл. 143, ал.3 от ЗУТ – за обектите първа и втора категория задължително с комплексен доклад, а за обектите от по-ниска категория – по желание на възложителя, окомплектована с необходимите лицензи и удостоверения за правоспособност;
- Положително становище на органите по пожарна безопасност за строежите от първа и втора категория;
- Становище от регионална здравна инспекция – Габрово/или Министерство на здравеопазването/ за случаите, в които е необходимо;
- Съгласувателно писмо от НИНКН за обекти – недвижима културна ценност;
- Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване на техническата инфраструктура;
- Квитанция за платена такса за одобряване на проекти.
Издаване на документ:
След подаване на заявлението, се разглеждат документите и се извършва заверка с подпис и печат.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран елект-ронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми.
- Резултат от услугата
Описание
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Кой издава резултата от услугата
Кметът на общината
- Услугата се предоставя от общински администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Кой може да предостави информация за услугата
Специализирана администрация
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.