Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно

Издаване на скици за недвижими имоти

Какво представлява услугата

Описание

Ще бъде издадена скица за недвижим имот (поземлен имот, сграда или самостоятелен обект в сграда).

Скица Ви е необходима, когато искате да извършите разпоредителна сделка с недвижим имот.

 

- Правно основание

  • Закон за кадастъра и имотния регистър - п. 4, ал. 1, т. 1

- Какво е необходимо да приготвя предварително

За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи: 

 

  • Заявление по образец.
  • Документ за собственост - копие.
  • Решение на Експертен съвет, когато се отнася за трасета, които минават през чужд имот.
  • Удостоверение за наследници при необходимост.
     

В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно.

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

Със заявление на гише в център за административно обслужване,По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване

- Описание на електронно заявяване

Преди да започнете електронно заявяване:

 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран елект-ронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

 

За да заявите услугата:

 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
  6. От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
  7. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
  8. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
  9. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

 

Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
 


или
 


Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми.
 

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

14 дни

- Резултат от услугата

Описание

Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини: 

 
  • лично от звеното за административно обслужване; 
  • чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга; 
  • по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване. 

Кой издава резултата от услугата

Кметът на общината по местоживеене

+ Административни звена, предоставящи услугата

Отдел "Устройство на територията"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, гр. Аврен
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 05106/2393, 2710, 2711
Адрес на електронна поща: ut@avren.bg
Работно време: Стандартно, от 08:00 до 16:30, Непрекъсваем процес на обслужване

- Услугата се предоставя от общински администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Кой може да предостави информация за услугата

Специализирана администрация

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не