Допускане на изменения в одобрен инвестиционен проект
Допускане на изменения в одобрен инвестиционен проект
Какво представлява услугата
Описание
При промяна на инвестиционните намерения след издаване на разрешението за строеж се допускат само несъществени отклонения от одобрения инвестиционен проект. Всички изменения в одобрения инвестиционен проект в обхвата на съществените отклонения се допускат само след разрешение.
Допустими съществени отклонения от одобрения инвестиционен проект, са отклонения които:
- променят строителната конструкция и вида на конструктивните елементи и/или натоварванията;
- нарушават предвижданията на проекта, като се променя предназначението на обекти, отнемат се или се изменят съществено общи части на строежа или инвестиционното намерение се променя за етапно изграждане;
- променят вида и местоположението на общи инсталации и уредби в сгради и съоръжения;
- променят вида, нивото, местоположението и трасето на преносни и довеждащи проводи и съоръжения до урбанизираните територии и на общи мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура в урбанизираните територии, както и на комуникационно-транспортните мрежи и съоръжения и на съоръженията и инсталациите за третиране на отпадъци.
- Правно основание
Закон за устройство на територията - чл. 154, ал. 1; чл. 154, ал. 5
- Какво е необходимо да приготвя предварително
За да заявите услугата, трябва да подадете заявление по образец и следните документи:
- Документ за собственост (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.);
- Оригинална виза за проектиране или цветно копие на ПУП;
- Проекти в 3 комплекта с части: архитектурна, конструкции/констр.експертиза, ЕЛ, ВиК, ВП с трасировъчен план, ОВКИ, ТТЕ, ПБЗ;
- Оценка за съответствие на част ”Конструктивна” по чл.142, ал.10 от ЗУТ;
- Оценка за съответствие по чл.142, ал. 6 от ЗУТ;
- Решение по оценка на въздействието в/у околната среда (при необходимост);
- Договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
- План по чл.11, ал.1 от Закона за управление на отпадъците, в обхват, определен в Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали (при необходимост);
- Оценка за съответствие по чл.142, ал. 11 от ЗУТ.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран елект-ронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми.
- Резултат от услугата
Описание
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Кой издава резултата от услугата
Кмет на община
- Услугата се предоставя от общински администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Кой може да предостави информация за услугата
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.