Издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници и холограмни стикери за автомобилите
Издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници и холограмни стикери за автомобилите
Какво представлява услугата
Описание
За да извършвате таксиметрови услуги Ви е необходимо разрешение за таксиметров превоз на пътници.
Таксиметровите превози на пътници се извършват от регистрирани превозвачи или от водачи, извършващи дейността от името на регистриран превозвач, но за своя сметка и с автомобили, оборудвани според нормативните разпоредби.
- Правно основание
Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници на министъра на транспорта (обн., ДВ, бр. 109 от 14.12.1999 г.) - чл. 24
- Какво е необходимо да приготвя предварително
За да ползвате услугата е необходимо преди това да разполагате с удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници. Регистрацията се извършва от Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация".
За да заявите услугата е необходимо да подадете следните документи:
- Заявление по образец.
- Удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз.
- Карта за допълнителен преглед на лек таксиметров автомобил към протокол за периодичен преглед за техническа изправност - по служебен път;
- Копия на удостоверенията “водач на лек таксиметров автомобил”.
- Удостоверение, че лицето няма задължения за осигурителни вноски, освен когато са отсрочени или разсрочени по реда на Кодекса за социалното осигуряване - по служебен път;
- Справка, че лицето няма задължения към НАП - по служебен път;
- Справка, че данъчно задълженото лице, няма задължения - по служебен път;
- Документ за платена такса за услугата.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
или
натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.
- Резултат от услугата
Описание
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Кой издава резултата от услугата
Кметът на общината
- Услугата се предоставя от общински администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Кой може да предостави информация за услугата
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.