Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2941
Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно
Z7_PPGAHG800PTD20Q5VTOA6P00B2

Съгласуване на методите и средствата за измерване, използвани при извършване на собствени непрекъснати измервания на атмосферни емисии

Какво представлява услугата

Описание

Заявяване и предостяване на услугата

 Заявяване на услугата
Собственикът или ползвателят на обекта с неподвижни източници на емисии представя в РИОСВ, на чиято територия е разположен обектът, документация за обхвата, методите и средствата за измерване при извършване на собствени непрекъснати измервания.

Целта на административната услуга е РИОСВ да съгласува обхвата на измерване, използван при извършване на собствени непрекъснати измервания, сугласно чл. 7, ал. 3 от Наредба № 6/26.03.1999 г. за реда и начина за измерване на емисиите на вредни вещества, изпускани в атмосферния въздух от обекти с неподвижни източници.

Заявяване на услугата

В РИОСВ се внасят:

1. Заявление (свободен текст) с описание на обхвата, методите и средствата за измерване при извършване ни собствени непрекъснати измервания;

2.Документация, съгласно чл. 3, ал. 2 от Наредба № 6/26.03.1999 г. за реда и начина за измерване на емисиите на вредни вещества, изпускани в атмосферния въздух от обекти с неподвижни източници.

 
Предоставяне на услугата
Издаване на становище от РИОСВ.

 

- Правно основание

Наредба № 6 от 26.03.1999 г. за реда и начина за измерване на емисиите на вредни вещества, изпускани в атмосферния въздух от обекти с неподвижни източници - чл. 7, ал. 3

- Какво е необходимо да приготвя предварително

В РИОСВ се внасят:

  1. Заявление с описание на обхвата, методите и средствата за измерване при извършване на собствени непрекъснати измервания.
  2. Документация, съгласно чл. 3, ал. 2 от Наредба № 6/26.03.1999 г. за реда и начина за измерване на емисиите на вредни вещества, изпускани в атмосферния въздух от обекти с неподвижни източници.

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по електронна поща,Със заявление по пощата

- Описание на електронно заявяване

Преди да започнете електронно заявяване:
 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2. Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

 

За да заявите услугата:


 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“.
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
  6. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
  7. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
  8. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

 
 
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към съответната Регионална инспекция по околна среда и водите

или

 
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

14 дни

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

Директор

Как ще получа резултата

Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване,На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване,На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор,По електронен път на посочена в заявлението електронна поща

+ Административни звена, предоставящи услугата

Дирекция "Контролна и превантивна дейност"
Адрес: обл. Бургас, общ. Бургас, гр. Бургас, гр. Бургас, к-с "Лазур", ул. "Перущица" 67, ет. 3, 4, 5, п.к. 8000
Код за междуселищно избиране: 056
Телефон за връзка: (056)056 813-205
Факс: (056)813200
Адрес на електронна поща: riosvbs@unacs.bg
Работно време: Стандартно, от 09:00 до 17:30, Обедна почивка на инспекцията е от 12:00 до 12:30 часа

- Услугата се предоставя от администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не