Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2941
Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно
Z7_PPGAHG800PTD20Q5VTOA6P00B2

Прекратяване на действието на регистрационен документ за извършване на дейности с отпадъци

Какво представлява услугата

Описание

Прекратяване на действието на регистрационен документ за извършване на дейности с отпадъци



В случай на преустановяване на дейността на площадка, за която има издадено разрешение за дейности с отпадъци, действието на регистрационния документ се прекратява.

 

- Правно основание

  • Закон за управление на отпадъците - чл. 80, ал. 1, т. 1

- Какво е необходимо да приготвя предварително

Подаване на Заявление

 

Издаването на решение на компетентния орган, се извършва след подаване на заявление по утвърден образец от притежателя на регистрационния документ, с което се иска прекратяване на регистрацията, подадено не по - късно от 1 месец след преустановяване на дейността.

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по електронна поща

- Описание на електронно заявяване

Преди да започнете електронно заявяване:

 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2. Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия от тук.

 

За да заявите услугата:

 

 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
  6. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Запази или ако доставчика на услугата изисква подпис подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) за да се генерира уникален номер на заявката.
  7. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
  8. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

 

Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към съответната Регионална инспекция по околна среда и водите

 

или

 
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

14 дневен срок

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

Директор

Как ще получа резултата

Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване,На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване,На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор

+ Административни звена, предоставящи услугата

Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Пазарджик, гр. Пазарджик, ул."Генерал Гурко" 3, ет.4
Код за междуселищно избиране: 034
Телефон за връзка: 034401917, 034401935
Факс: 034445585
Адрес на електронна поща: riewpz@riewpz.org
Работно време: Стандартно, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване - със заместник

- Услугата се предоставя от администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не