Издаване на решение за освобождаване от задължението за спазване на допустими норми за неорганизирани емисии на летливи...
Издаване на решение за освобождаване от задължението за спазване на допустими норми за неорганизирани емисии на летливи органични съединения, изпускани в околната среда, главно в атмосферния въздух, в резултат на употребата на разтворители в определени инсталации и определяне на нови норми за неорганизирани емисии на летливи органични съединения
Какво представлява услугата
Описание
Заявяване на услугата
Административната услуга се прилага за инсталации, чиито оператори докажат пред компетентния орган, че прилагането на съответните норми за неорганизирани емисии е невъзможно по технически и икономически причини.
Предоставяне на услугата
Решение за освобождаване от задължение за спазване на норми за неорганизирани емисии и определяне на неорганизирани емисии се дава единствено при условие, че това няма да доведе до значително увеличаване на риска за човешкото здраве или околната среда.
- Правно основание
Наредба № 7 от 21.10.2003 г. за норми за допустими емисии на летливи органични съединения, изпускани в околната среда, главно в атмосферния въздух в резултат на употребата на разтворители в определени инсталации (Загл. изм. - ДВ, бр. 40 от 2010 г., в сила от 28.05.2010 г.) - чл. 7, ал. 1
Закон за чистотата на атмосферния въздух - чл. 9а, ал. 12
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Образци на документи
526 Заявление за издаване на Решение за освобождаване от задължение за спазване на норми за неорганизирани емисии
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към съответната Регионална инспекция по околна среда и водите
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
14 дни
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Директор
Как ще получа резултата
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.