Издаване на удостоверение за регистрация на обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води
Издаване на удостоверение за регистрация на обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води
Какво представлява услугата
Описание
Вписване в регистъра и издаване на удостоверение за регистрация на обекти за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води на територията на областта, като задължително условие за осъществяване на тези дейности.
За да заявите тази услуга трябва да сте производител на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води
- Правно основание
- Закон за храните - чл. 26-28, Регламент (ЕО)№852/2004г. на Европейския парламент и Съвета от 29 април 2004 година относно хигиената на храните
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Необходими документи:
- Заявление по образец, в което се посочват име и адрес на лицето, съответно седалище, адрес на управление и код по БУЛСТАТ/ЕИК за лицата, регистрирани в Република България, а за лицата, регистрирани в друга държава - членка на Европейския съюз, или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство - друг идентификационен код или номер, както и адрес на обекта.
- Документ за платена държавна такса
- Копие на удостоверение за въвеждане в експлоатация по чл. 177, ал. 3 от ЗУТ.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/).
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле ДАТА и поле ПОДПИС за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Регионалната здравна инспекция със седалище населеното място
или
Натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата „Електронни форми“.
- Резултат от услугата
Описание
Издаденият индивидуален административен акт да бъде получен по един от следните начини:
- Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка.
- Лично от центъра за административно обслужване при компетентния орган;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез системата за сигурно електронно връчване.
Кой издава резултата от услугата
Директор на Регионална здравна инспекция
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.