Web Content Viewer
Одобряване на планове за управление на отпадъци - резултат от корабоплавателна дейност
Какво представлява услугата
Описание
Всяко пристанище е необходимо да разполага с план за приемане и обработване на отпадъците.
Плановете за приемане и обработване на отпадъци съдържат:
- описание на съобразените с географското положение и големината на пристанището, с броя и вида на корабите, които обикновено имат престой в него, както и с типа и обема на отпадъците - резултат от корабоплавателна дейност, остатъци от корабни товари,
- процедури за приемане, събиране, съхранение и предварително обработване на тези отпадъци без необосновано забавяне на кораба.
- Правно основание
Наредба № 9 от 17.10.2013 г. за изискванията за експлоатационна годност на пристанищата и специализираните пристанищни обекти - чл. 23, ал. 1
- Какво е необходимо да приготвя предварително
- доказателства за проведените по реда на чл. 22, ал. 2 от НИЕГПСПО консултации;
- съгласувателно становище на министъра на околната среда и водите или на оправомощено от него длъжностно лице;
- документ за платена държавна такса съгласно Тарифа № 5 за таксите, които се събират в системата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията.
- Планът за приемане и обработване на отпадъци може да бъде разработен и на регионален принцип за няколко пристанища. В този случай планът за приемане и обработване на отпадъци трябва да съдържа обосновка на необходимостта от пристанищни приемни съоръжения и описание на наличните съоръжения и на организацията на работата поотделно за всяко пристанище.
- Промени в одобрения план за приемане и обработване на отпадъци се правят, когато е налице:
- необходимост от усъвършенстване на предвидените в него процедури;
- промяна на вида на пристанището;
- промяна на някой от операторите на морско-техническата услуга "приемане и обработване на отпадъци - резултат от корабоплавателна дейност";
- промяна на някое от обстоятелствата по чл. 92, ал. 5, т. 2 - 6, 8 - 10 и 12 от ЗМПВВППРБ.
- Промените в плановете за приемане и обработване на отпадъци се одобряват при спазване на изискванията по чл. 22, ал. 2 и чл. 23 от НИЕГПСПО .
- Плановете за приемане и обработване на отпадъци подлежат на преразглеждане и одобряване на всеки 3 години.
Подайте необходимите документи лично, чрез упълномощено лице (с нотариално заверено пълномощно), по куриер или електронен път.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Изпълнителна агенция "Морска администрация".
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
Начини на плащане
Такси
За услугата се заплаща такса на стойност 200 лв.
- Резултат от услугата
Описание
Начин на получаване на резултата от услугата:
- В офиса където се предоставя административната услуга
- На посочен от заявителя на услугата адрес чрез лицензиран пощенски оператор.
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Изпълнителна агенция "Морска администрация"
Идентификатор: 145
Кой може да предостави информация за услугата
Изпълнителна агенция "Морска администрация"
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.