Web Content Viewer
Съгласуване на технологична карта за обработка на опасни и/или замърсяващи товари и на твърди насипни товари
Какво представлява услугата
Описание
Пристанищният оператор изработва карти, които се преглеждат, преценява се съответствието на съдържанието с нормативно установените изисквания и се съгласуват.
- Правно основание
- Наредба № 9 от 17.10.2013 г. за изискванията за експлоатационна годност на пристанищата и специализираните пристанищни обекти - чл. 37
- Наредба № 16 от 20.06.2006 г. за обработка и превоз на опасни и/или замърсяващи товари по море и на опасни товари по вътрешни водни пътища (Загл. доп. - ДВ, бр. 46 от 2013 г.) - чл. 3, чл. 3, Раздел II Общи правила за облаботка на опасни и/или замърсяващи товари
- Какво е необходимо да приготвя предварително
- данни за заявителя (пристанищния оператор) - наименование, седалище, адрес на управление и ЕИК, съответно код по БУЛСТАТ;
- в какво се състои искането: съгласуване на нова технологична карта или промяна във вече съгласувана технологична карта;
- подпис на заявителя (съответно на лицето, което го представлява).
- разработената в съответствие с изискванията на чл. 35 или чл. 36 от НИЕГПСПО технологична карта – по 1 екземпляр за всеки от съгласуващите компетентни органи по чл. 37, ал. 1 от НИЕГПСПО, 1 екземпляр за съответната териториална дирекция на ИА „Морска администрация” и 1 екземпляр, който ще бъде върнат на пристанищния оператор след извършване на съгласуването;
- документ за платена държавна такса.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Изпълнителна агенция "Морска администрация".
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
10 работни дни
Начини на плащане
Такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 75 лв.
- Резултат от услугата
Описание
Начин на получаване на резултата от услугата:
- В офиса където е заявена услугата
- На посочен от заявителя на услугата адрес чрез лицензиран пощенски оператор
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Изпълнителна агенция "Морска администрация"
Идентификатор: 145
Кой може да предостави информация за услугата
Териториалните дирекции на Изпълнителна агенция „Морска администрация”
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.