Издаване на сертификат за инвестиция клас В по Закона за насърчаване на инвестициите
Издаване на сертификат за инвестиция клас В по Закона за насърчаване на инвестициите
Какво представлява услугата
Описание
Проектите с общинско значение се насърчават като инвестиции клас В въз основа на критериите за минимален размер на инвестициите и заетостта. Сертификатът се издава от кмета на общината въз основа на решение на общинския съвет. Инвеститорите получили сертификат клас В се възползват от съкратени срокове за административно обслужване, предоставяно от общината, на чиято територия се осъществява инвестицията; индивидуално административно обслужване, необходимо за осъществяване на инвестиционния проект; придобиване право на собственост или ограничени вещни права върху имоти - частна общинска собственост.
- Правно основание
- Закон за насърчаване на инвестициите (Загл. изм. - ДВ, бр. 37 от 2004 г.) - чл. 18, ал. 5
- Какво е необходимо да приготвя предварително
За да заявите услугата, трябва да подадете заявление по образец.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
или
натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата за електронни форми.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
14 дни след влизане в сила на решението на Общински съвет
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Кмет на община
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от общински администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.