Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно

Прекратяване на действието на разрешение за таксиметров превоз на пътници

Какво представлява услугата

Описание

Прекратяване на действието на разрешение за таксиметров превоз на пътници

Действието на разрешението за таксиметров превоз на пътници се прекратява: по заявление на регистрирания търговец; при прекратяване на регистрацията на превозвача; при заличаване на таксиметровия автомобил от публичния единен таксиметров регистър; при получено уведомление за търговеца за задължение по-голямо от 5000 лв. и непредставено обезпечение в размер на главницата и лихвите; при получено уведомление от Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" за влязла в сила заповед за отнемане на удостоверението на водач на лек таксиметров автомобил или при приложена принудителна административна мярка по временно отнемане на удостоверението на водач на лек таксиметров автомобил за срок една година на водач на лек таксиметров автомобил, който извършва таксиметров превоз на пътници

 

- Правно основание

  • Закон за автомобилните превози - чл. 24а, ал. 8
  • Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници - чл. 28

- Какво е необходимо да приготвя предварително

Попълване на заявление по образец

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

Със заявление на гише в център за административно обслужване,По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване

- Описание на електронно заявяване

Преди да започнете електронно заявяване:

 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

 

За да заявите услугата:

 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
  6. От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
  7. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
  8. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
  9. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

 

Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
 

или


 
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми.

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

седем дни

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

Кмет на община

Как ще получа резултата

Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване,На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване,На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор

+ Административни звена, предоставящи услугата

Дирекция "Административно обслужване"
Адрес: обл. Бургас, общ. Бургас, гр. Бургас
Код за междуселищно избиране: 056
Телефон за връзка: (056)907236
Работно време: Стандартно, от 08:30 до 17:15, Гъвкаво работно време само във фронт офисите за обслужване на граждане

- Услугата се предоставя от общински администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не