Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно

Прекратяване на правата, произтичащи от удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници по молба на неговия притежател.

Какво представлява услугата

Описание

Правото да се извършва таксиметров превоз на пътници се прекратява по подадено заявление по образец от притежателя на удостоверението за регистрация.

- Правно основание

  • Закон за автомобилните превози - чл. 12, ал. 8, т. 2
  • Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници - чл. 13, т. 2
  • Закон за автомобилните превози - чл. 12, ал. 13

- Какво е необходимо да приготвя предварително

Заявлението за изпълнение на услугата се подава до Кмета на общинаta в Центъра за административно обслужване, лично от заинтересованото лице или упълномощено от него лице.

Към заявлението се прилагат следните документи:

  • Пълномощно - копие;
  • Други по желание на заявителя.

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по електронна поща,Със заявление по пощата,Устно на гише в център за административно обслужване

- Описание на електронно заявяване

Преди да започнете електронно заявяване:

 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“  (https://edelivery.egov.bg/).
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

 

За да заявите услугата:

 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
  6. От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
  7. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
  8. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
  9. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

 

 

Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Общинска администрация.

 

или

 

Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми.

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

до 14 дни

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

Кмет на община

+ Административни звена, предоставящи услугата

Отдел "Административни услуги, деловодство и архив"
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Одесос, бул. "Осми Приморски полк" № 43
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052)820-800
Адрес на електронна поща: adm_obsluzhvane@varna.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Работното време с граждани на служителите, предоставящи административни услуги е от 08.00 ч. до 18.00 ч.

- Услугата се предоставя от общински администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не