Издаване на становище за съгласуване на проекти за рекултивация на нарушени терени, за подобряване на земи и за...
Издаване на становище за съгласуване на проекти за рекултивация на нарушени терени, за подобряване на земи и за оползотворяване на хумусния пласт
Какво представлява услугата
Описание
Издаване на становище за съгласуване на проекти за рекултивация на нарушени терени, за подобряване на земи и за оползотворяване на хумусния пласт
- Правно основание
- Наредба № 26 от 2.10.1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт - чл. 17
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Лицата внасят искане за становище, свободен текст, в което се посочват:
- Единен идентификационен код, седалище и адрес на управление;
- Лице за контакт, включително телефон, факс и електронна поща;
- Документ за правния статут на чуждестранно лице, издаден в съответствие с националното законодателство на заявителя, до три месеца преди подаване на заявлението (когато е приложимо);
- Работен проект за рекултивация;
- Документи за проектантска провоспособност;
- Скица на имота/имотите, върху които ще се проведе рекултивация;
- Акт за собственост на имота/имотите, върху които ще се проведе рекултивация;
- Разрешение за строеж, където е необходимо;
- Други документи изискващи се по ЗОЗЗ и ЗУТ и техните подзаконови нормативни документи.
- Документите се подават на хартиен и технически носител или по електронен път.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към съответната Регионална инспекция по околна среда и водите
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
30 дни
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Директор на РИОСВ, на чиято територия е седалището на заявителя
Как ще получа резултата
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.