Прекратяване действието на утвърден работен лист за определен код отпадък
Прекратяване действието на утвърден работен лист за определен код отпадък
Какво представлява услугата
Описание
Прекратяване действието на утвърден работен лист за определен код отпадък
Действието на утвърден работен лист за класификация на отпадък се прекратява, когато се установи, че отпадъкът е престанал да се образува и липсват източници, от които би могъл да се образува.
- Правно основание
- Наредба № 2 от 23.07.2014 г. за класификация на отпадъците - чл. 21
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Заявяване на услугата
В случай, че даден отпадък престане да се образува и липсват източници, от които би могъл да се образува, причинителят на отпадъка подава уведомление по образец съгласно приложение № 7 от Наредбата до директора на РИОСВ, към което прилага работния лист за класификация на отпадъка.
В 30-дневен срок от получаването на уведомлението, РИОСВ извършва проверка на съответния обект за установяване на наличието на иточници, от които би могъл да се образува отпадъкът.
Върху работния лист се отбелязва датата на извършване на проверката. Работния лист се подписва от директора на РИОСВ и се връща на притежателя. Аналогично отбелязване се извършва и върху екземпляра на работния лист, съхраняван в РИОСВ.
Директорът на РИОСВ уведомява в 10-дневен срок изпълнителния директор на ИАОС за обстоятелствата, констатирани при проверката.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия от тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Запази или ако доставчика на услугата изисква подпис подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) за да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към съответната Регионална инспекция по околна среда и водите
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
30 дни
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Директор на РИОСВ, където е утвърден работния лист
Как ще получа резултата
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.