Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно

Издаване на решение за освобождаване от задължението за спазване на допустими норми за неорганизирани емисии на летливи органични съединения, изпускани в околната среда, главно в атмосферния въздух, в резултат на употребата на разтворители в определени инсталации и определяне на нови норми за неорганизирани емисии на летливи органични съединения

Какво представлява услугата

Описание

Заявяване на услугата

 

Административната услуга се прилага за инсталации, чиито оператори докажат пред компетентния орган, че прилагането на съответните норми за неорганизирани емисии е невъзможно по технически и икономически причини. 

 

Предоставяне на услугата

 

Решение за освобождаване от задължение за спазване на норми за неорганизирани емисии и определяне на неорганизирани емисии се дава единствено при условие, че това няма да доведе до значително увеличаване на риска за човешкото здраве или околната среда.

 

- Правно основание

Наредба № 7 от 21.10.2003 г. за норми за допустими емисии на летливи органични съединения, изпускани в околната среда, главно в атмосферния въздух в резултат на употребата на разтворители в определени инсталации (Загл. изм. - ДВ, бр. 40 от 2010 г., в сила от 28.05.2010 г.) - чл. 7, ал. 1

Закон за чистотата на атмосферния въздух - чл. 9а, ал. 12

- Какво е необходимо да приготвя предварително

Подаване на заявление, съдържащо техническа и икономическа обосновка.

Образци на документи

526 Заявление за издаване на Решение за освобождаване от задължение за спазване на норми за неорганизирани емисии

Възможни начини за заявяване

Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по електронна поща,Със заявление по пощата

- Описание на електронно заявяване

Преди да започнете електронно заявяване:
 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2. Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

 

За да заявите услугата:


 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“.
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
  6. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
  7. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
  8. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

 
 
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към съответната Регионална инспекция по околна среда и водите

или

 
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

14 дни

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

Директор

Как ще получа резултата

Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване,На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване,На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор,По електронен път на посочена в заявлението електронна поща

+ Административни звена, предоставящи услугата

Дирекция "Контролна и превантивна дейност"
Адрес: обл. Бургас, общ. Бургас, гр. Бургас, гр. Бургас, к-с "Лазур", ул. "Перущица" 67, ет. 3, 4, 5, п.к. 8000
Код за междуселищно избиране: 056
Телефон за връзка: (056)056 813-205
Факс: (056)813200
Адрес на електронна поща: riosvbs@unacs.bg
Работно време: Стандартно, от 09:00 до 17:30, Обедна почивка на инспекцията е от 12:00 до 12:30 часа

- Услугата се предоставя от администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не