Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно

Утвърждаване на работни листове за класификация на отпадъци

Какво представлява услугата

Описание

Юридически лица, които са притежатели на отпадъци, генерирани в резултат от дейността си, са длъжни да представят попълнен работен лист за определяне на вида и свойствата на отпадъците, като се използват определени кодове.

 

Срок за предоставяне на документите

 

Срокът, в който документите следва да бъдат представени е не по-късно от два месеца преди образуването на отпадъка на чиято територия се образува. Когато се налага нова класификация на отпадъците при промяна на суровините и/или технологичните процеси, която води до изменение на състава и свойствата на отпадъка, срокът е същият.

- Правно основание

  • Наредба № 2 от 23.07.2014 г. за класификация на отпадъците - чл. 9, ал. 1

- Какво е необходимо да приготвя предварително

Притежателят на отпадъци е длъжен да представи за всеки отпадък следните документи:

1. Попълнен работен лист за класификация на отпадъците по приложение №5 от Наредба № 2 за класификация на отпадъците в два екземпляра с определен шестцифрен код на отпадъка;

2. Описание на технологичния процес, в резултат на който се образува отпадъка, състав и свойства на използваните при процеса суровини и материали;

3. Информационни листове за безопасност на химичните вещества и смеси, използвани като изходни суровини за технологичния процес, в резултат на който се образува отпадъкът;

4. Информация за състава и свойствата на отпадъка от периодични издания и литература, от търговската мрежа, от други източници на специализирана информация;

5. Становище от регионална здравна инспекция (РЗИ) за класификация на отпадъците от подгрупа 1801

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по пощата,По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване

- Описание на електронно заявяване

Преди да започнете електронно заявяване:
 
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
 

За да заявите услугата:

 

Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“.
Съхранете електронната форма на вашия компютър.
Отворете формата с Adobe Reader.
Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
Попълнете всички полета с изискваната информация.
След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
 
 
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към съответната Регионална инспекция по околна среда и водите

или

 
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

30 дни от датата на представяне на документите.

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

Директор

Как ще получа резултата

Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване,На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване,На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор,По електронен път на посочена в заявлението електронна поща

+ Административни звена, предоставящи услугата

Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Благоевград, гр. Благоевград, гр. Благоевград, ул. "Свобода" №1, п.к. 2700
Код за междуселищно избиране: 073
Телефон за връзка: (073)818080, (073)818081, (073)818083
Факс: (073)885158
Адрес на електронна поща: office@riosvbl.org
Работно време: Стандартно, от 09:00 до 17:30, Обслужването на потребителите на административни услуги на принципа "едно гише" се извършва без прекъсване в обявеното работно време.

- Услугата се предоставя от администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не