Web Content Viewer
ActionsКандидатстване за Единадесета конкурсна сесия на Национален иновационен фонд /Набиране на проектни предложения в рамките на конкурсна сесия по Националния иновационен фонд/
Какво представлява услугата
Описание
Срокът за предоставяне на тази услуга е изтекъл.
Кандидатстването за конкурсната сесия на Национален иновационен фонд се извършва след подаване на заявление и прилежащите документи за регистрация за конкурсната сесия по НИФ.
На основание на:
Националния иновационен фонд е създаден в съответствие с Решение на Министерски съвет № 723 от 8 септември 2004 година за приемане на Иновационна стратегия на Република България и мерки за нейната реализация, изменена с Решение № 385 от 22.05.2006 г.
Основната цел на Фонда е насърчаване на научноизследователската и развойната дейност за повишаване конкурентоспособността на предприятията.
Пряката цел на Фонда е да насърчи реализацията на научноизследователски развойни проекти, инициирани и реализирани в предприятията, с цел разработване на нови или усъвършенствани продукти, процеси или услуги, насочени към засилване на икономическата ефективност, повишаване на иновативния потенциал и технологичното равнище на предприятията, увеличаване на частните инвестиции за тях, повишаване динамиката на иновационните процеси.
Фондът насърчава разработването на иновации по научноизследователски и развойни проекти, като финансира иновации, които не достигат до пазара.
Максималната стойност на безвъзмездната финансова помощ (БФП) е в размер до 500 000 лв.
Максималният срок за реализацията на научноизследователския и развоен проект е до 18 месеца.
- Правно основание
Правно основание
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Задължително условие е Кандидата да е регистриран в Системата за сигурно електронно връчване с квалифициран електронен подпис или еквивалентен.
Кандидатстването за Единадесета конкурсна сесия на Национален иновационен фонд се извършва след подаване на заявление и прилежащите документи за регистрация за конкурсната сесия по НИФ през Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ).
Кандидата изтегля Заявлението и приложенията към него в електронна форма.
Попълва необходимата информация, подписва документите с квалифициран електронен подпис или еквивалентен и ги изпраща обратно към ИАНМСП през ССЕВ.
Получените в ИАНМСП документи получават номер, който се изпраща на Кандидата.
ВАЖНО: Срокът за подаване на документи за кандидатстване за Единадесета конкурсна сесия на Национален иновационен фонд е до 17.30 часа на 17.09.2020 г. Подадените проектни предложения след този срок няма да бъдат разгледани.
Образци на документи
1 Приложение № 1 - Заявление за участие
2 Приложение № 1А - Данни за партньора
3 Приложение № 2 – Форма за научно - изследователски и развоен проект
4 Приложение № 2А – Форма за научно - изследователски и развоен проект
5 Приложение № 3 – Бюджет на научно - изследователски и развоен проект
6 Приложение № 4 - Споразумение за сътрудничество
7 Приложение № 5 - Декларация за държавни/ минимални помощи и финансиране/ нефинансиране от други източници
8 Приложение № 6 - Декларация за обстоятелства по чл.3 и чл.4 от Закона за малките и средните предприятия
9 Приложение № 7 - Справка за обобщени параметри на предприятието
10 Приложение № 8 – Декларация за обстоятелствата по чл.4, ал.3 от ПУСНИФ
11 Приложение № 9 - Декларация за обстоятелствата по чл.19 и чл.21 от ПУСНИФ
12 Приложение № 10 - Декларация за осигуряване на финансиране по ПУСНИФ (от стартиращо предприятие)
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди попълване на електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП), Квалифициран електронен подпис (КЕП) или еквивалентен.
- Необходимо е да притежавате профил в системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/).
- Да имате инсталирана последна версия на Adobe Reader.
За кандидатстване:
- Изтеглете заявление и приложенията към него от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на документите на вашия компютър.
- Отворете документите с Adobe Reader.
- Натиснете върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете в поле Запази, за да подпишете електронно формуляра.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от Вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите е-Връчване. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като генерирате уникален номер на заявка, съхранете формата на вашия компютър.
- Съхранените, попълнени и подписани заявление и придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към ИАНМСП.
или
/Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми/
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Такси
Не се дължи такса.
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Изпълнителен директор на ИАНСМП.
+ Административни звена, предоставящи услугата
Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия
Телефон: 02 940 7940
E-mail: office@sme.government.bg
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Кой може да предостави информация за услугата
Звено: ИАНСМП
Телефон: 02 940 7940
E-mail: office@sme.government.bg
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 11.12.2022 г.