Web Content Viewer
ActionsПриемане на уведомление за отпечатване на талони за паркиране в зоните за платено паркиране
Какво представлява услугата
Описание
Лице, което иска да отпечатва талони за паркиране в зоните за платено паркиране по смисъла на чл. 99, ал. 1 от Закона за движението по пътищата, подава до Министерството на финансите уведомление по чл. 11а от НУРОКЦК. Към уведомлението се прилагат копия на документите, с които се определят зоните за платено и безплатно паркиране и се предоставя управлението на тези места. Документите не се прилагат, когато са представени с предходно уведомление и в тях не са извършвани промени, като това се посочва в уведомлението. Към уведомлението се прилага и образец на ценните книжа, върху който задължително се отбелязва наименованието на издателя. Ценните книжа се отпечатват в съответствие с установени стандарти или утвърдени образци, а когато няма такива – по проект на техния издател или проект изготвен от специализираната печатница. Когато ценните книжа се отпечатват в страната, лицата изпращат копие от уведомлението до избраната от тях специализирана печатница.
Специализирани печатници:
- „Печатница на БНБ” АД - гр. София, бул. „Цариградско шосе” № 117;
- „Демакс” АД - гр. София, кв. Горубляне;
- „Демакс-Холограми” АД - гр. София, кв. Горубляне;
- „Демакс Ди Пи Ай“ АД - гр. София, кв. Горубляне, ул. „Абагар“ № 16;
- „Дунав прес” АД - гр. Русе, бул. „Липник” № 129;
- „ЕА“ АД - гр. Плевен, ул. „Сан Стефано“ № 43;
- „Офсет“ ЕООД - гр. София, ул. „Равнище“ № 20.
- Правно основание
Закон за счетоводството - чл. 7, ал. 3
Наредба за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа - чл. 11а
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Необходими документи:
- Уведомление за отпечатване на ценни книжа по чл. 11а от Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа – талони за паркиране в зоните за платено паркиране по смисъла на чл. 99, ал. 1 от Закона за движението по пътищата, в което се посочват:
- идентификационни данни – наименование (фирма), единен идентификационен код от Агенцията по вписванията, адрес за кореспонденция;
- вид, количество, номинална стойност, изисквания относно издаваните ценни книжа и други, ако има такива;
- избраното място за отпечатване (в страната, съответно избраната специализирана печатница, или в друга държава).
- Към уведомлението се прилагат копия на документите, с които се определят зоните за платено и безплатно паркиране и се предоставя управлението на тези места. Документите не се прилагат, когато са представени с предходно уведомление и в тях не са извършвани промени, като това се посочва в уведомлението.
- Към уведомлението се прилага и образец на ценните книжа, върху който задължително се отбелязва наименованието на издателя.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
В Министерството на финансите може да се използва квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КЕП), като средство за електронна идентификация съгласно чл. 3, т. 12 от РЕГЛАМЕНТ (ЕС) № 910/2014 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 23 юли 2014 година.
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/).
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Запази или ако достав-чика на услугата изисква подпис подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) за да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Министерство на финансите.
или
Натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
неприложимо
Такси
Не се заплаща за услугата
- Резултат от услугата
Описание
В 10-дневен срок от получаване на уведомлението за отпечатване на ценни книжа Министерството на финансите изготвя и изпраща писмо поръчка до избраната от издателя специализирана печатница. Копие от писмото поръчка се изпраща на лицето, подало уведомлението за отпечатване на ценни книжа и се получава по един от следните начини:
- Чрез лицензиран пощенски оператор.
- Лично, или чрез упълномощено лице, в ЦАО на МФ.
- По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване или на електронна поща.
Кой издава резултата от услугата
Не се издава индивидуален административен акт
Как ще получа резултата
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Идентификатор: 88
Кой може да предостави информация за услугата
Отдел "Контрол върху отпечатването на ценните книжа"
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.