Web Content Viewer
Справка чрез отдалечен достъп за лице от Имотен регистър за всички служби по вписвания
Какво представлява услугата
Описание
"Справка чрез отдалечен достъп за лице от Имотен регистър за всички служби по вписвания" показва всички вписвания, отбелязвания и заличавания по персоналната партида на едно или няколко лица, на територията на всички 113 Служби по вписванията.
Услугата може да бъде заявена по електронен път, след извършване на регистрация в Единния портал за заявяване на електронни административни услуги - ЕПЗЕУ, част Имотен регистър.
Всеки може да извърши електронни справки след извършване на регистрация и предварително заплащане на държавна такса.
В портала заплащането на такси за извършване на справки чрез отдалечен достъп от Имотния регистър, се извършава единствено по електронен път.
Порталът изисква автентикация чрез КЕП/сертификат от Агенция по вписванията/ПИК на НАП.
- Правно основание
Закон за електронното управление - чл. 8
Правилник за вписванията - чл. 43, ал. 3
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
За да заявите услугата, трябва да имате регистрация в портала и да притежавате електронен подпис, сертификат, издаден от АВ или ПИК на НАП. За да сте сигурни, че Вашият електронен подпис е съвместим със системата, можете да направите тестово подписване. тук
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
Начини на плащане
Такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 1 лв.
Съгласно "Тарифа за държавните такси, събирани от Агенцията по вписванията" за справка, извършвана чрез отдалечен достъп до Информационната системана имотен регистър, се събира такса в размер на 1 лв.
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Идентификатор: 933
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.