Издаване разрешение за изработване на подробни устройствени планове
Издаване разрешение за изработване на подробни устройствени планове
Какво представлява услугата
Описание
Разрешение за изработване на проект за подробен устройствен план може да се даде по искане и за сметка от заинтересувани лица – собственици на поземлени имоти, концесионери, лица, които имат право да строят в чужд имот по силата на закон, или други лица, определени в закон.
Разрешение за изработване на проект за подробен устройствен план на част от урбанизирана територия (с изключение на селищните образувания с национално значение) в обхват до един квартал, а в Столичната община и в градовете с районно деление – в обхват до три квартала, се дава със заповед на кмета на общината по предложение на главния архитект.
- Правно основание
Закон за устройство на територията - чл. 124а
- Какво е необходимо да приготвя предварително
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
- Заявление по образец
- Документ за собственост
- Предварителен договор за прехвърляне на собственост, или съгласие на всички заинтересува-ни.
- Скица-предложение.
- Задание по чл.125 от ЗУТ
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран елект-ронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми.
- Резултат от услугата
Описание
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Кой издава резултата от услугата
Кметът на общината по предложение на главния архитект
- Услугата се предоставя от общински администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Кой може да предостави информация за услугата
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.