Прекратяване на действието на разрешение за таксиметров превоз на пътници
Прекратяване на действието на разрешение за таксиметров превоз на пътници
Какво представлява услугата
Описание
Прекратяване на действието на разрешение за таксиметров превоз на пътници
Действието на разрешението за таксиметров превоз на пътници се прекратява: по заявление на регистрирания търговец; при прекратяване на регистрацията на превозвача; при заличаване на таксиметровия автомобил от публичния единен таксиметров регистър; при получено уведомление за търговеца за задължение по-голямо от 5000 лв. и непредставено обезпечение в размер на главницата и лихвите; при получено уведомление от Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" за влязла в сила заповед за отнемане на удостоверението на водач на лек таксиметров автомобил или при приложена принудителна административна мярка по временно отнемане на удостоверението на водач на лек таксиметров автомобил за срок една година на водач на лек таксиметров автомобил, който извършва таксиметров превоз на пътници.
- Правно основание
- Закон за автомобилните превози - чл. 24а, ал. 8
- Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници - чл. 28
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Попълване на заявление по образец
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
I. Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (eGov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
II. Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете полетата във формата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Запази или ако доставчика на услугата изисква подпис подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) за да се генерира уникален номер на заявката.
- След приключване, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез Системата за сигурно електронно връчване към съответната Общинска или Районна администрация.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
14 дни
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Кмет на община
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от общински администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 17.09.2024 г.