Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I29O0
Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно
Z7_PPGAHG800PTD20Q5VTOA6P00J1

Заснемане и координиране на трайни насъждения

Какво представлява услугата

Описание

Административната услуга се заявява при необходимост от заснемане и координиране на трайни насаждения, с цел определяне координатите на обект.

 

Процедура

 

Началникът на Общинската служба по земеделие одобрява искането и изготвя възлагателно писмо, сканира и изпраща документите на имейл на изпълнителя на техническите дейности за изпълнение на услугата в срок от 2 работни дни. Документите на хартиен носител се изпращат на изпълнителя на техническите дейности чрез куриер веднъж седмично. За мястото, деня и часа за извършването на дейностите Общинската служба по земеделие писмено или по телефон уведомява собственика, по възможност и съседи на имота. Изпълнителят нанася промените, като ги представя в ОСЗ в 15-дневен срок от получаване на възлагателното писмо.

 

- Правно основание

  • Наредба № 49 от 5.11.2004 г. за поддържане на картата на възстановената собственост - чл. 23
  • Тарифа за таксите, събирани от органите по поземлена собственост - чл. 6, ал. 1, т. 10

- Какво е необходимо да приготвя предварително

Необходими документи

  1. Заявление по образец;
  2. Документи, удостоверяващи качеството на заинтересовано лице;
  3. Документ за внесена такса.

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по пощата,Устно на гише в център за административно обслужване,По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване

- Описание на електронно заявяване

Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:

 

  1. Вход в Моето пространство (egov.bg).
  2. Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
  3. Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
  4. Натиснете бутон Заяви услуга.

 

След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно  връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.


За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

14-дневен

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

Общинска служба по земеделие

Как ще получа резултата

Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване,На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване,По електронен път на посочена в заявлението електронна поща

- Услугата се предоставя от администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не