Въвеждане и/или предоставяне на координати (х,у) на гранични точки на имот
ActionsВъвеждане и/или предоставяне на координати (х,у) на гранични точки на имот
Какво представлява услугата
Описание
Основни кадастрални данни са:
- за поземлен имот: идентификатор; граници и площ, определени с геодезическите координати на определящите ги точки; трайно предназначение на територията, начин на трайно ползване, адрес;
- за сграда и съоръжение на техническата инфраструктура, в което има самостоятелен обект: идентификатор; граница и/или очертание на сградата и съоръжението; застроена площ, определена с геодезическите координати на определящите точки; брой етажи; предназначение; адрес.
Процедура
Заявлението се подава в звеното за административно обслужване в съответната Общинска служба по земеделие. Срока за предоставяне на услугата е в рамките на 7 работни дни. Копията и координатите заявителят получава от служител на Общинската служба по земеделие.
- Правно основание
- Наредба № 49 от 5.11.2004 г. за поддържане на картата на възстановената собственост - чл. 18, ал. 5
- Тарифа за таксите, събирани от органите по поземлена собственост - чл. 6, ал. 1, т. 5; чл. 6, ал. 1, т. 8
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Необходими документи
- Заявление по образец;
- Удостоверение за наследници, ако имотът е наследствен;
- Документ за платена такса.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/).
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Дата и попълнете, за да се генерира уникален номер на заявката и поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към съответната Областна дирекция "Земеделие".
или
Натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата „Електронни форми“.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
7-дневен
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Общинска служба по земеделие
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 25.03.2024 г.