Въвеждане и/или предоставяне на координати (х,у) на гранични точки на имот
Въвеждане и/или предоставяне на координати (х,у) на гранични точки на имот
Какво представлява услугата
Описание
Основни кадастрални данни са:
- за поземлен имот: идентификатор; граници и площ, определени с геодезическите координати на определящите ги точки; трайно предназначение на територията, начин на трайно ползване, адрес;
- за сграда и съоръжение на техническата инфраструктура, в което има самостоятелен обект: идентификатор; граница и/или очертание на сградата и съоръжението; застроена площ, определена с геодезическите координати на определящите точки; брой етажи; предназначение; адрес.
Процедура
Заявлението се подава в звеното за административно обслужване в съответната Общинска служба по земеделие. Срока за предоставяне на услугата е в рамките на 7 работни дни. Копията и координатите заявителят получава от служител на Общинската служба по земеделие.
- Правно основание
- Наредба № 49 от 5.11.2004 г. за поддържане на картата на възстановената собственост - чл. 18, ал. 5
- Тарифа за таксите, събирани от органите по поземлена собственост - чл. 6, ал. 1, т. 5; чл. 6, ал. 1, т. 8
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Необходими документи
- Заявление по образец;
- Удостоверение за наследници, ако имотът е наследствен;
- Документ за платена такса.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (egov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
7-дневен
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Общинска служба по земеделие
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 25.03.2025 г.