Въвеждане на промени в регистъра на собствениците и в регистъра на имотите
ActionsВъвеждане на промени в регистъра на собствениците и в регистъра на имотите
Какво представлява услугата
Описание
Въвеждане на промени в регистъра на собствениците и в регистъра на имотите
Административната услуга се заявява, когато е налице промяна на собствеността върху определен имот.
Процедура
Началникът на Общинската служба по земеделие одобрява искането и изготвя възлагателно писмо, сканира и изпраща документите на имейл на изпълнителя на техническите дейности за изпълнение на услугата в срок от 2 работни дни. Документите на хартиен носител се изпращат на изпълнителя на техническите дейности чрез куриер веднъж седмично. Услугата се предоставя на заявителят в срок до 7 работни дни от подаването на заявлението.
- Правно основание
- Наредба № 49 от 5.11.2004 г. за поддържане на картата на възстановената собственост - чл. 18
- Тарифа за таксите, събирани от органите по поземлена собственост - чл. 6, ал. 1, т. 2; чл. 6, ал. 1, т. 4
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Необходими документи
- Заявление по образец;
- Документи, удостоверяващи качеството на лицето;
- Копие от документ, удостоверяващ собствеността;
- Документ за платена такса.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/).
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Дата и попълнете, за да се генерира уникален номер на заявката и поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към съответната Областна дирекция "Земеделие".
или
Натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата „Електронни форми“.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
7-дневен
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Общинска служба по земеделие
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 22.03.2024 г.