Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I29O0
Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно
Z7_PPGAHG800PTD20Q5VTOA6P00J1

Изготвяне на трасировъчен карнет на масив за ползване

Какво представлява услугата

Описание

Изготвяне на трасировъчен карнет на масив за ползване

 

Административната услуга се заявява при необходимост от издаване на трасировъчен карнет на масиви за ползване. По искане на собственици и ползватели границите на масивите за ползване могат да се трасират частично или изцяло.

 

Процедура

 

Началникът на Общинската служба по земеделие одобрява искането и изготвя възлагателно писмо, сканира и изпраща документите на имейл на изпълнителя на техническите дейности за изпълнение на услугата в срок от 2 работни дни. Документите на хартиен носител се изпращат на изпълнителя на техническите дейности чрез куриер веднъж седмично. В резултат на извършените дейности изпълнителят предоставя  изготвен трасировъчен карнет на масив за ползване в  5-дневен срок от получаване на възлагателното писмо. Срока за изпълнение на услугата е до 7 работни дни от подаване на заявлението.

 

- Правно основание

  • Тарифа за таксите събирани от органите по поземлена собственост - чл. 6, ал. 1, т. 25

- Какво е необходимо да приготвя предварително

Необходими документи

  1. Заявление по образец;
  2. Документи, удостоверяващи качеството на заинтересовано лице;
  3. Документ за внесена такса.

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по пощата,Устно на гише в център за административно обслужване,По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване

- Описание на електронно заявяване

Преди да започнете електронно заявяване:

 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2. Необходимо е да притежавате профил в системата  за сигурно електронно връчване  (https://edelivery.egov.bg/).
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

 

За да заявите услугата:

 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
  6. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Дата и попълнете, за да се генерира уникален номер на заявката и поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  7. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
  8. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към съответната Областна дирекция "Земеделие".

 

или 

 

Натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата „Електронни форми“.

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

7-дневен

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

Общинска служба по земеделие

Как ще получа резултата

Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване,На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване,На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор,По електронен път на посочена в заявлението електронна поща

- Услугата се предоставя от администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не