Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I29O0
Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно
Z7_PPGAHG800PTD20Q5VTOA6P00J1

Заснемане на сгради и съоръжения в стопански дворове

Какво представлява услугата

Описание

Заснемане на сгради и съоръжения в стопански дворове се заявява с цел отразяване на съществуващи сгради и съоръжения в цифров вид върху Картата на възстановената собственост. Услугата е необходима при закупуване на прилежаща площ към страда или съоръжение, при разпоредителни сделки с недвижими имоти, реализиране на инвестиционни намерения и др.

 

Процедура

 

Началникът на Общинската служба по земеделие изготвя възлагателно писмо до изпълнителят на техническите дейности с указан срок за изпълнение на услугата. Готовият продукт се предава на общинската служба по земеделие чрез протокол за отразяване на заснетата сграда и прилежаща площ в Картата на възстановената собственост.

- Правно основание

  • Правилник за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи - чл. 45, ал. 3
  • Тарифа за таксите събирани от органите по поземлена собственост - чл. 6, ал. 1, т. 20
  • Наредба № 49 от 5.11.2004 г. за поддържане на картата на възстановената собственост - чл. 18

- Какво е необходимо да приготвя предварително

Необходими документи

  1. Заявление по образец;
  2. Документи, удостоверяващи качеството на заинтересовано лице;
  3. Пълномощно, когато заявлението се подава от представител;
  4. Документ за платена такса.

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по пощата,Устно на гише в център за административно обслужване,По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване

- Описание на електронно заявяване

Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:

 

  1. Вход в Моето пространство (egov.bg).
  2. Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
  3. Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
  4. Натиснете бутон Заяви услуга.

 

След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно  връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.


За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

14-дневен

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

Общинска служба по земеделие

Как ще получа резултата

Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване,На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване,На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор,По електронен път на посочена в заявлението електронна поща

- Услугата се предоставя от администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не