Заснемане на сгради и съоръжения в стопански дворове
Заснемане на сгради и съоръжения в стопански дворове
Какво представлява услугата
Описание
Заснемане на сгради и съоръжения в стопански дворове се заявява с цел отразяване на съществуващи сгради и съоръжения в цифров вид върху Картата на възстановената собственост. Услугата е необходима при закупуване на прилежаща площ към страда или съоръжение, при разпоредителни сделки с недвижими имоти, реализиране на инвестиционни намерения и др.
Процедура
Началникът на Общинската служба по земеделие изготвя възлагателно писмо до изпълнителят на техническите дейности с указан срок за изпълнение на услугата. Готовият продукт се предава на общинската служба по земеделие чрез протокол за отразяване на заснетата сграда и прилежаща площ в Картата на възстановената собственост.
- Правно основание
- Правилник за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи - чл. 45, ал. 3
- Тарифа за таксите събирани от органите по поземлена собственост - чл. 6, ал. 1, т. 20
- Наредба № 49 от 5.11.2004 г. за поддържане на картата на възстановената собственост - чл. 18
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Необходими документи
- Заявление по образец;
- Документи, удостоверяващи качеството на заинтересовано лице;
- Пълномощно, когато заявлението се подава от представител;
- Документ за платена такса.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (egov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
14-дневен
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Общинска служба по земеделие
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 14.03.2025 г.