Заверяване на издадена скица на имот и/или копие от картата на масивите за ползване
Заверяване на издадена скица на имот и/или копие от картата на масивите за ползване
Какво представлява услугата
Описание
Масиви за ползване на земеделски земи се създават по споразумение между собствениците и/ или ползвателите. Сключването на споразумението се ръководи от комисия за всяко землище на територията на общината, определена със заповед на директора на Областната дирекция "Земеделие" в срок до 5 август на съответната година.
Процедура
Скицата на имот и/ или копието от картата на масивите за ползване се заверяват с печат, дата и подпис, ако съответстват на актуалната база данни. Ако не са налице условията за заверка, може да бъде постановен мотивиран отказ. Срока на валидност на заверката на копия от картата на масивите за ползване е за съответната стопанска година или за срока по споразумението. Срока за изпълнение на услугата е до 7 работни дни от подаване на заявлението.
- Правно основание
- Наредба № 49 от 5.11.2004 г. за поддържане на картата на възстановената собственост - чл. 4
- Тарифа за таксите, събирани от органите по поземлена собственост - чл. 5, ал. 1, т. 1
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Необходими документи
- Заявление по образец;
- Документи, удостоверяващи качеството на заинтересовано лице;
- Документ за внесена такса;
- Издадената скица на имот и/или копието от картата на масивите за ползване, за които се иска да бъдат заверени.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (egov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
7-дневен
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Общинска служба по земеделие
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 17.03.2025 г.