Преработване на парцеларен план на стопански двор
Преработване на парцеларен план на стопански двор
Какво представлява услугата
Описание
Административната услуга се заявява при необходимост от изработване и преработване на план на новообразуваните имоти. За териториите, застроени със сгради и съоръжения от имуществото на ТКЗС и разположени извън границите на урбанизираните територии, се изработват планове на новообразуваните имоти, с които се определят застроените и прилежащите площи към сградите и съоръженията.
Процедура
Началникът на Общинската служба по земеделие изготвя възлагателно писмо до изпълнителят на техническите дейности с указан срок за изпълнение на услугата. Плановете се приемат с протокол от постояннодействаща комисия, назначена от директора на Областната дирекция "Земеделие". Приемането на плановете се съобщава на възложителите по реда на Гражданския прроцесуален кодекс. Съобщението се поставя на място с публичен достъп в сградата на Общинската служба по земеделие. Възражения по приетите планове се предават в 14-дневен срок от съобщението. Приетите от комисията планове се одобряват със заповед на директора на Областната дирекция "Земеделие". Заповедта за одобряването на плановете се съобщава на възложителите, както и с обявление, поставено на място с публичен достъп в сградата на Областната дирекция "Земеделие".
- Правно основание
- Правилник за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи - чл. 45, ал. 3
- Тарифа за таксите събирани от органите по поземлена собственост - чл. 6, ал. 1, т. 22
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Необходими документи
- Заявление по образец;
- Документи, удостоверяващи качеството на заинтересовано лице;
- Пълномощно, когато заявлението се подава от представител;
- Документ за внесена такса.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (egov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
14-дневен
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Общинска служба по земеделие
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 17.03.2025 г.