Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I29O0
Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно
Z7_PPGAHG800PTD20Q5VTOA6P00J1

Съгласуване на подробни устройствени планове на инфраструктурни обекти

Какво представлява услугата

Описание

Съгласуването на подробни устройствени планове на инфраструктурни обекти, засягащи имоти на повече от един собственик се извършва след съвместяване на проектите в картата на възстановената собственост и е част от дейностите и услугите за нейното поддържане.

 

Процедура

 

Началникът на Общинската служба по земеделие съгласува подробния устройствен план на инфраструктурния обект. Срока за изпълнение на услугата е до 7 работни дни от подаване на заявлението.

 

- Правно основание

  • Тарифа за таксите, събирани от органите по поземлена собственост - чл. 5, ал. 1, т. 15
  • Наредба № 49 от 5.11.2004 г. за поддържане на картата на възстановената собственост - чл. 14, ал. 1, т. 2

- Какво е необходимо да приготвя предварително

Необходими документи

  1. Заявление по образец;
  2. Документи, удостоверяващи качеството на заинтересовано лице;
  3. Пълномощно, когато заявлението се подава от представител;
  4. Документ за платена такса;
  5. Подробен устройствен план.

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по пощата,Устно на гише в център за административно обслужване,По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване

- Описание на електронно заявяване

Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:

 

  1. Вход в Моето пространство (egov.bg).
  2. Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
  3. Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
  4. Натиснете бутон Заяви услуга.

 

След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно  връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.


За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

7-дневен

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

Общинска служба по земеделие

Как ще получа резултата

Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване,На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване,На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор,По електронен път на посочена в заявлението електронна поща

- Услугата се предоставя от администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Да