Справка за налична информация от регистъра за масив
ActionsСправка за налична информация от регистъра за масив
Какво представлява услугата
Описание
Административната услуга се заявява при необходимост от предоставяне на справки за данни за всички имоти в определен масив на дадено землище: номер, местност, собственик, начин на трайно ползване, категория и площ. Справките са писмени или устни.
Процедура
Справките са устни и писмени и се извършват от Общинската служба по земеделие въз основа на заявление, вписано в регистъра за справки. Удостоверение за определена партида или копие от партидата, отразяваща правното състояние на имота към момента на справката по наличните в регистъра данни, се издава само по писмено заявление. Справките се издават само за сведение и нямат правното значение на справка в службата по вписванията, което изрично се посочва в тях. Услугата може да бъде предоставена на хартиен или на магнитен носител в зависимост от предпочитанието на заявителите. Срока за изпълнение на услугата е до 7 работни дни от подаване на заявлението.
- Правно основание
- Наредба № 49 от 5.11.2004 г. за поддържане на картата на възстановената собственост - чл. 51
- Тарифа за таксите, събирани от органите по поземлена собственост - чл. 5, ал. 1, т. 4
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Необходими документи
- Заявление по образец;
- Документи, удостоверяващи качеството на заинтересовано лице;
- Пълномощно, когато заявлението се подава от представител;
- Документ за внесена такса.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/).
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Дата и попълнете, за да се генерира уникален номер на заявката и поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към съответната Областна дирекция "Земеделие".
или
Натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата „Електронни форми“.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
7-дневен
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Общинска служба по земеделие
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 25.03.2024 г.