Подаване на заявление по чл. 37в, ал. 7 от ЗСПЗЗ
Подаване на заявление по чл. 37в, ал. 7 от ЗСПЗЗ
Какво представлява услугата
Описание
Административната услуга се заявява при необходимост от изплащане на суми за земите по чл.37в, ал.3, т.4 от ЗСПЗЗ /бели петна/.
Началникът на Общинската служба по земеделие одобрява заявлението и го предава за изпълнение на служител. Директорът на ОД „Земеделие“ одобрява изготвена от ОСЗ преписка и предава за изпълнение на служител от ОДЗ.
Услугата се изпълнява в срок до 30 дни.
Услугата е първична и се получва лично/ чрез пълномощник в звеното за административно обслужване; чрез лицензиран пощенски оператор на посочен адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването.
- Правно основание
- Закон за собствеността и ползването на земеделските земи- чл.37в, ал.7
- Какво е необходимо да приготвя предварително
За да заявите услугата е необходимо да подадете заявление по образец.
Към заявлението се прилагат:
- заявление – по образец за физическо или юридическо лице;
- пълномощно /при необходимост/
- удостоверение за наследници /при необходимост/
- удостоверение за актуална банкова сметка
- декларация на основание чл.30, ал.3 от Закона за собствеността /при необходимост/
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (egov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
30 дни
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Областна дирекция „Земеделие“
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 25.03.2025 г.