Предоставяне на достъп до електронен дневник на обект, в който постъпва, преработва се или се експедира дървесина
Предоставяне на достъп до електронен дневник на обект, в който постъпва, преработва се или се експедира дървесина
Какво представлява услугата
Описание
Предоставяне на достъп до модул от интернет информационната система на ИАГ за издаване на електронни превозни билети и дневник за постъпилата, преработената и експедирана дървесина.
Предоставяне на достъп до модул от интернет информационната система на ИАГ за издаване на електронни превозни билети и дневник за постъпилата, преработената и експедирана дървесина.
След изработване на производствена марка РДГ - Берковица взема отпечатък на марката.
Достъпът до интернет информационната система на Изпълнителна агенция по горите за издаване на превозни билети се предоставя от РДГ - Берковица за обекти по чл. 206 от ЗГ, които се намират на територията на РДГ - Берковица и за мобилни обекти по чл. 206 от ЗГ чиято данъчна регистрация на юридическото лице, собственик и ползвател е в териториалния обхват на РДГ - Берковица.
За предоставяне на достъп на лицата по чл. 211, ал. 3 от ЗГ , собственикът/ползвателят на обекта подава заявление по образец.
- Правно основание
- Закон за горите - чл. 206
- Наредба № 1 от 30.01.2012 г. за контрола и опазването на горските територии - чл. 13, чл. 14
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Подаване на заявление по образец
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
I. Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (egov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
II. Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете полетата във формата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- След приключване, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез Системата за сигурно електронно връчване към Регионалната дирекция по горите със седалище населеното място.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
7 дни
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Директор
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 21.05.2025 г.