Издаване на протокол за оценка на ловни трофеи
Издаване на протокол за оценка на ловни трофеи
Какво представлява услугата
Описание
Процедура
Всички трофеи се оценяват от регионалната комисия за оценка на ловни трофеи /РКОЛТ 11 Ловеч/, чийто състав се определя със заповед на изпълнителния директор на ИАГ. В състава на РКОЛТ 11 Ловеч се включват представители на Регионалната дирекция по горите Ловеч, държавните ловни стопанства, държавните горски стопанства, регионалните инспекции по околна среда и водите и други специалисти. Председател на комисията е експертът по ловно стопанство към регионалната дирекция по горите. Комисията е постоянно действаща и заседава минимум в тричленен състав, определен от председателя .
За извършената оценка по CIC комисията издава оценителен протокол и заверява разплащателния протокол за проведения лов по линия на организирания ловен туризъм.
Оценените трофеи се маркират с печата на комисията, а когато са добити от чуждестранни ловци, след оценяването се пломбират когато износът е за държава извън ЕС.
Комисията води регистър за оценените от нея ловни трофеи и съхранява един екземпляр от оценителните и разплащателните протоколи.
- Правно основание
- Правилник за прилагане на Закона за лова и опазване на дивеча - чл. 93
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Необходими документи
Услугата се предоставя след подаване на заявление по образец към което се прилагат следните документи:
1) Копие от разрешително за лов;
2) Документ за платена такса, съгласно чл. 7 от Приложение 1 към чл. 1 от постановление № 283 от 27.12.2000г за приемане на тарифа за таксите, които се събират по закона за лова и опазване на дивеча, и на наредба за размера на обезщетенията за щетите, нанесени на дивеча;
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Регионалната дирекция по горите със седалище населеното място
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
едномесечен срок
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Регионална комисия за оценка на ловни трофеи при съответната Регионалната дирекция по горите
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 19.02.2022 г.