Съгласуване на технологични планове за временен склад
Съгласуване на технологични планове за временен склад
Какво представлява услугата
Описание
Съгласуване на технологичен план
В случаите, когато местоположението на временен склад е определено да е на повече от 1000 м от границата на насаждението, технологичният план за добив на дървесина следва да се съгласува с Регионална дирекция по горите. За целта се прилагат следните документи:
1. Заявление;
2. Технологичен план;
3. Обяснителна записка;
4. Скица на имота и съгласие на собственика, в случаите когато временният склад попада в имот, който не е собственост на заявителя.
- Правно основание
- Наредба № 8 от 5.08.2011 г. за сечите в горите - чл. 53, ал. 4, т. 4
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Заявление в свободен текст се подава в РДГ, като към него се прилагат следните допълнителни документи:
- Представяне на Технологичен план;
- Представяне на обяснителна записка;
- Скица на имота и съгласие на собственика, в случаите когато временния склад попада в имот, който не е собственост на заявителя.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
I. Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (egov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
II. Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете полетата във формата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- След приключване, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез Системата за сигурно електронно връчване към Регионалната дирекция по горите със седалище населеното място.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
14 дни от подаване на заявлението
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Директор
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 21.05.2025 г.