Издаване на хигиенно заключение за проектна документация
Издаване на хигиенно заключение за проектна документация
Какво представлява услугата
Описание
Процедурата регламентира реда, движението на документите и изпълнителите при издаване на хигиенно заключение на проектна документация, внесена за разглеждане на Експертен съвет (със състав, определен съгласно ежегодна заповед на Директора на РЗИ).
Предмет:
Хигиенно заключение за проектна документация, при вписване, промени и отписване в регистъра на институциите в системата на предучилищното и училищното образование на частни детски градини и частни училища е част от документацията при издаване и изменение на лицензия на Центровете за професионално обучение и/или Центрове за информация и професионално ориентиране и дава основание за вписване на обекта в публичния регистър на обектите с обществено предназначение в РЗИ със седалище населеното място.
Заявители на услугата могат да бъдат само едноличните търговци или юридическите лица, учредени като търговски дружества, кооперации, сдружения и фондации, получили лицензия за осъществяване на професионално обучение или на професионално ориентиране
- Правно основание
- Закон за професионалното образование и обучение - чл. 49 б, ал. 2, т. 8
- Какво е необходимо да приготвя предварително
1.Заявление по образец.
2.Проект или заснемане на материалната база с обзавеждане; обяснителна записка по част „Архитектура” (при използване на материална база на действащи детски градини и училища)
3.Проект на материалната база с обзавеждане; и обяснителни записки по част „Архитектура”, част „Водоснабдяване и канализация”, част „Отопление и вентилация” (при използване на сгради, които се преустройват, реконструират, сменят своето предназначение или са ново строителство)
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Регионалната здравна инспекция със седалище населеното място.
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
14-дневен срок от подаване на заявлението
- Резултат от услугата
Описание
o в деловодството на РЗИ – лично или от упълномощено лице;
o чрез лицензиран пощенски оператор:
o като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
o като вътрешна куриерска пратка на адрес;
o като международна препоръчана пощенска пратка.
o по електронен път.
Кой издава резултата от услугата
Директор
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.