Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2940
Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно
Z7_PPGAHG800PTD20Q5VTOA6P00B0

Промяна във вписани обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води

Какво представлява услугата

Описание

Регионалните здравни инспекции извършват промяна във вписаните обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води след подадено уведомление от лицата, регистрирали такъв обект. Всяко физическо или юридическо лице, открило обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, подава уведомление в срок до три работни дни от настъпване на промяна във вписани обстоятелства, като предоставя информация или прилага документи, удостоверяващи промяната.

 

- Правно основание

  • Закон за храните - чл. 26, ал. 14; чл. 26, ал. 15

- Какво е необходимо да приготвя предварително

Подаване на заявление

Възможни начини за заявяване

През портал за предоставяне на електронни услуги,Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по електронна поща,Със заявление по пощата,По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване

- Описание на електронно заявяване

Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:

 

  1. Вход в Моето пространство (egov.bg).
  2. Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
  3. Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
  4. Натиснете бутон Заяви услуга.

 

След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно  връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.


За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

В 7-дневен срок от уведомяването и писмено информиране от РЗИ – Благоевград, компетентният орган вписва промяната в публичния регистър на бизнес операторите и обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води.

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

Директор

Как ще получа резултата

Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване,На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване,На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор

- Услугата се предоставя от администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не