Одобряване на малки промени от тип І Б в съдържанието на досието на ветеринарномедицински продукти
ActionsОдобряване на малки промени от тип І Б в съдържанието на досието на ветеринарномедицински продукти
Какво представлява услугата
Описание
Одобряване на малки промени от тип І Б в съдържанието на досието на ветеринарномедицински продукти
За всяка една малка промяна тип ІБ се подават документите, свързани с нея, в съответствие с „Насоки относно подробностите за различните категории вариации, за изпълнението на процедурите, определени в глави II, IIa, III и IV от Регламент (ЕО) № 1234/2008 на Комисията от 24 ноември 2008 г. относно разглеждането на измененията на условията на разрешения за пускане на пазара на лекарствени продукти за хуманна употреба и ветеринарни лекарствени продукти и на документацията, която трябва да бъде представена съгласно тези процедури”.
- Правно основание
Закон за ветеринарномедицинската дейност - чл. 304
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Подаване на документи
1. Заявление;
2. Документи, свързани с промяната;
3. Документ за платена такса (когато плащането не е извършено по електронен път).
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле ДАТА и поле ПОДПИС за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Българска агенция по безопасност на храните
или
натиснете бутона Заяви услугата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
Начини на плащане
Такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 400 лв.
по национална процедура: 400,00 лв.
По процедура за взаимно признаване:
а) когато Република България е референтна държава 400,00 лв.
б) когато Република България е заинтересувана страна 400,00 лв.
По децентрализирана процедура:
а) когато Република България е референтна държава 400,00 лв.
б) когато Република България е заинтересувана страна 400,00 лв.
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Българска агенция по безопасност на храните
Идентификатор: 1326
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 11.12.2022 г.