Издаване на разрешение за промяна на предназначението на сгради или на самостоятелни обекти в сгради без извършване на...
Издаване на разрешение за промяна на предназначението на сгради или на самостоятелни обекти в сгради без извършване на строителни и монтажни работи
Какво представлява услугата
Описание
Информация за предоставяната услуга
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 07:30 до 18:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
0749/88648
0749/88619
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
7 дни
Изисквани документи:
Заявление (по образец);
Документ за собственост или право на строеж;
Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя) - добавя се служебно;
Актуална скица на обект или СОС от СГКК;
Виза за проектиране в случаите на чл. 140 ал.3 от ЗУТ;
Нотариално заверена декларация за липса на СМР;
Уведомление за инвестиционно предложение за промяна на предназначението (неразделна част от заявлението);
Решение на ОВОС или решение за преценяване на необходимостта от ОВОС( при необходимост);
Нотариално заверени съгласия, решения на общо събрание на ЕС;
Съгласуване по реда на чл.39, ал.3 със съответния министър;
Документ за въвеждане в експлоатация на строежа (удостоверение за търпимост);
Копие от пълномощно (при заявление на пълномощник) заверено „Вярно с оригинала“;
Други (положителни становища от съответните компетентни органи, относно запазване на изискванията, определени с нормативен акт за новото предназначение);
Вносна бележка или платежно нареждане на внесена такса (освобождават се от такси за технически услуги държавните и общински органи, организациите на бюджета издръжка и Българският червен кръст).
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: delovodstvo@bansko.bg
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата: Едностранна комуникация - информация съгласно дефиницията за Ниво 1 и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.bansko.bg;
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
- Правно основание
Закон за устройство на територията - чл. 147а
- Какво е необходимо да приготвя предварително
- Заявление (по образец);
- Документ за собственост или право на строеж;
- Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя) - добавя се служебно;
- Актуална скица на обект или СОС от СГКК;
- Виза за проектиране в случаите на чл. 140 ал.3 от ЗУТ;
- Нотариално заверена декларация за липса на СМР;
- Уведомление за инвестиционно предложение за промяна на предназначението (неразделна част от заявлението);
- Решение на ОВОС или решение за преценяване на необходимостта от ОВОС( при необходимост);
- Нотариално заверени съгласия, решения на общо събрание на ЕС;
- Съгласуване по реда на чл.39, ал.3 със съответния министър;
- Документ за въвеждане в експлоатация на строежа (удостоверение за търпимост);
- Копие от пълномощно (при заявление на пълномощник) заверено „Вярно с оригинала“;
- Други (положителни становища от съответните компетентни органи, относно запазване на изискванията, определени с нормативен акт за новото предназначение);
- Вносна бележка или платежно нареждане на внесена такса (освобождават се от такси за технически услуги държавните и общински органи, организациите на бюджета издръжка и Българският червен кръст).
Образци на документи
- 3179 Заявление за издаване на разрешение за промяна предназначението на сгради или на самостоятелни обекти в сгради без извършване на строителни и монтажни работи
- 3179 Уведомление инвестиционно предложение за промяна предназначението на сгради или на самостоятелни обекти в сгради без извършване на строителни и монтажни работи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
7 дни
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Кмет на община
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от общински администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 26.04.2022 г.