Издаване на разрешение за ползване на място публична общинска собственост за извършване на търговска и/или друга дейност...
Издаване на разрешение за ползване на място публична общинска собственост за извършване на търговска и/или друга дейност на открито чрез поставяне на съоръжения и елементи
Какво представлява услугата
Описание
Разрешението предоставя право за ползване на място публична общинска собственост (части от улици, площади, тротоари, озеленени площи), както и други имоти и обекти публична общинска собственост, на които да се извършва търговска и/или друг вид дейност на открито, чрез съоръжения и елементи (хладилни витрини, апарати, грилове, щендери, колички, открити щандове и други подобни).
- Правно основание
- Закон за устройство на територията - чл. 56а
- Какво е необходимо да приготвя предварително
- Заявление по образец
- Актуално удостоверение за вписване в търговския регистър към Агенцията по вписванията или актуална регистрация по Търговския закон или друг документ за регистрация, съответстващ на действащото законодателство.
- Идентификация ЕИК /БУЛСТАТ/.
- Документи за право на ползване на терена, където ще се осъществява дейността: Договор за наем или документ за собственост на терена или обекта, към който ще се разполагат съоръженията.
- За търговски обекти на територията на град Каспичан намиращи се в защитени територии за опазване на културното наследство се издава след писмено становище съгласно чл. 83 от Закон за културното наследство.
- Схема за поставяне на преместваемия обект, одобрена от Главния архитект на Община Каспичан
- Скица с виза от Главен архитект на Община Каспичан /при необходимост/.
- Документ за собственост на преместваемото съоръжение /при необходимост/.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран елект-ронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация.
или
Натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата за електронни форми.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
7 дни
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Главен архитект
Как ще получа резултата
- Услугата се предоставя от общински администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.