Съгласуване на броя и разположението на автоматични средства за измерване, използвани за собствени непрекъснати измервания
Съгласуване на броя и разположението на автоматични средства за измерване, използвани за собствени непрекъснати измервания
Какво представлява услугата
Описание
Характеристика
Собственикът или ползвателят на обекта с неподвижни източници на емисии, осигурява измерване на емисиите в съответствие с определените от министъра на околната среда и водите ред и начин за измерване на емисиите на вредни вещества (замърсители), изпускани в атмосферния въздух от обекти с неподвижни източници и с предписанията на контролните органи.
Измерванията на емисиите на вредни вещества в производствени и вентилационни газове се извършват след последния технологичен агрегат или пречиствателно съоръжение.
Неподвижни източници, които подлежат на собствени непрекъснати измервания (СНИ), следва да бъдат оборудвани с автоматични средства за измерване и непрекъснато определяне на технологичните параметри.
Целта на административната услуга е РИОСВ да съгласува броя и разположението на автоматични средства за измерване, използвани за СНИ, съгласно изискванията на чл. 13, ал. 1 от Наредба № 6/26.03.1999 г, за реда и начина за измерване на емисиите на вредни вещества, изпускани в атмосферния въздух от обекти с неподвижни източници.
Предоставяне на услугата
Издаване на становище от РИОСВ.
- Правно основание
- Наредба № 6 от 26.03.1999 г. за реда и начина за измерване на емисиите на вредни вещества, изпускани в атмосферния въздух от обекти с неподвижни източници - чл. 13
- Какво е необходимо да приготвя предварително
В РИОСВ се внасят:
1. Заявление пообразец с описание на броя и разположението на автоматичните средства за измерване, използвани за СНИ;
2. Схема на разположението и броя на автоматичните средства за измерване, използвани за СНИ.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към съответната Регионална инспекция по околна среда и водите
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
14 дни
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Директор
Как ще получа резултата
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.