Заличаване на регистрация на обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води
Заличаване на регистрация на обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води
Какво представлява услугата
Описание
Заличаване на обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води от публичния регистър на бизнес операторите и обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, поддържан на интернет страницата на Министерство на здравеопазването.
- Правно основание
- Закон за храните - чл. 27, ал. 1
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Необходими документи:
- Заявление по образец.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (egov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
14 дни
- Резултат от услугата
Описание
Издаденият индивидуален административен акт да бъде получен по един от следните начини:
- Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като по-щенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка.
- Лично от центъра за административно обслужване при компетентния орган;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез системата за сигурно електронно връчване.
Кой издава резултата от услугата
Директор
- Услугата се предоставя от администрации
- Допълнителна информация
Услугата се предоставя от
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 18.03.2025 г.