Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2940
Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно
Z7_PPGAHG800PTD20Q5VTOA6P00B0

Вписване в регистъра на обектите с обществено предназначение

Какво представлява услугата

Описание

Вписване на обекти с обществено предназначение в поддържания публичен регистър на същите.

 

Заявители могат да бъдат:

 

Всяко физическо или юридическо лице, което открива обект с обществено предназначение /виж приложение №1 към Наредба №9 от 21 март 2005 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните здравни инспекции/ на територията на областта.

- Правно основание

  • Наредба № 9 от 21.03.2005 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните здравни инспекции (Загл. изм. - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.) - чл. 4

- Какво е необходимо да приготвя предварително

Необходими документи:

 

  1. При откриване на обект с обществено предназначение /без транспортни средства/
  • Уведомление за откриване на обект с обществено предназначение  (Образец 1552-1)
  • Документ за актуална регистрация по националното законодателство, издаден от компетентен орган на съответната държава(когато дружеството е регистрирано в държава членка на Европейския съюз, или в държава, страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство)
  • Решение по оценка на въздействието на околната среда, издадено по реда на Закона за опазване на околната среда (когато се изисква такова)
  • Лицензия и/или разрешение от Агенцията за ядрено регулиране, издадена по Закона за безопасно използване на ядрената енергия (за обекти с източници на йонизиращи лъчения)
  • Документ за собственост/договор за наем на обекта
  • Документ за съответното образование и специалност или професионална квалификация на лицата, които ще ръководят, съответно ще работят в оптиката (само за оптики съгласно изискванията на Наредба №19 от 27.08.2008 г. за устройството и дейността на оптиките, здравните изисквания към тях и реда за водене на регистъра на оптиките)

Документи осигурявани по служебен път от РЗИ

  • Документ за актуална регистрация на юридическото лице по националното законодателство

 

  1. При откриване на обект с обществено предназначение -  транспортно/и средство/а
  • Уведомление за откриване на обект с обществено предназначение - транспортно средство (Образец 1552-2)
  • Документ за актуална регистрация по националното законодателство, издаден от компетентен орган на съответната държава(когато дружеството е регистрирано в държава членка на Европейския съюз, или в държава, страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство)
  • Свидетелство за регистрация на транспортното средство
  • Списък на транспортни средства включващ: вид, марка, модел, рег.№, място на домуване и извършвана дейност

Документи осигурявани по служебен път от РЗИ

  • Документ за актуална регистрация на юридическото лице по националното законодателство

 

  1. При промяна на данните и обстоятелствата вписани в регистъра на обекти с обществено предназначение
  • Уведомление за промяна в данните и обстоятелствата вписани в регистъра на обекти с обществено предназначение (Образец 1552-3)
  • Документи удостоверяващ промяната

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

През портал за предоставяне на електронни услуги,Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по електронна поща,Със заявление по пощата,Устно на гише в център за административно обслужване,По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване

- Описание на електронно заявяване

I.    Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:

 

  1. Вход в Моето пространство (egov.bg).
  2. Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
  3. Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
  4. Натиснете бутон Заяви услуга.

 

След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно  връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.


За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук

 

II.    Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване:
  

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете полетата във формата.
  6. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
  7. След приключване, съхранете формата на вашия компютър.

 

Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез Системата за сигурно електронно връчване към Регионалната здравна инспекция със седалище населеното място.

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

44 дни

- Резултат от услугата

Описание

Начини на получаване на резултата от услугата

  • Резултатът от услугата може да се проследи в Регистъра на обектите с обществено предназначение воден от РЗИ

Кой издава резултата от услугата

Директор

- Услугата се предоставя от администрации

- Допълнителна информация

Услугата се предоставя от

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не