1983 Съставяне на акт за поправка на акт за държавна собственост

Какво представлява услугата?

При установяване на явна фактическа грешка в акт за държавна собственост се съставя акт за поправка на акта. Актът за поправка на акта за държавна собственост се вписва в службата по вписванията.


На основание на:

 

  • Закон за държавната собственост - чл. 72, ал. 2
  • Правилник за прилагане на Закона за държавната собственост - чл. 104, ал. 3

Какво е необходимо да приготвя предварително?

За да заявите услугата, трябва да подадете заявление по образец.

 

Допълнителни документи:

 

  1. Справка за имота от кадастралната карта и кадастралните документи;
  2. Удостоверение за вписаните обстоятелства по Закона за търговския регистър – за държавните предприятия ;
  3. Документи, които удостоверяват обстоятелствата за поправка на акта за държавна собственост.

 

В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно

Как да заявя услугата?

По електронен път

Преди да започнете електронно заявяване:

 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

 

За да заявите услугата:

 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете полетата във формата.
  6. След попълване на полето дата, натиснете бутон "Приключи".
  7. Натиснете с мишката в полето подпис, за да подпишете електронно формата.
  8. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Областна администрация.


или


Натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата за електронни форми.

 

Образци за заявяване на услугата:

 

Заявление за съставяне на акт за поправка на акт за държавна собственост

На гишето за административно обслужване

Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката са в направление "ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ" на съответната област.

Как ще получа резултата?

Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини: 

 

  1. лично от звеното за административно обслужване; 
  2. чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга; 
  3. по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване. 

Такси и срокове за издаване

Не се заплаща за услугата

 

Срок за предоставяне:


14 /30 дни съгл. чл. 57, ал.1 и ал. 5 от АПК

 

Допълнителна информация за услугата

Кой я предоставя?

Услуги, предоставяни от областни администрации

Кой издава удостоверението?

Областен управител

Кой може да предостави информация за услугата?

Звено:

Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Последна актуализация: 13.01.2020
Copyright © 2020 Държавна Агенция "Електронно управление"
Complementary Content
${loading}