2071 Издаване на удостоверение за декларирани данни

Какво представлява услугата?

Ще Ви бъде издадено удостоверение за декларирани данни по Закона за местните данъци и такси.

 

Общината издава удостоверение за декларираните от заявителя данни за недвижими имоти и превозни средства.

 

За новопостроените или придобитите по друг начин имоти се уведомява общината по местонахождението на имота, за облагане на собственика, съответно носителя на ограниченото вещно право, с годишен данък върху недвижимите имоти.

 

Превозните средства, регистрирани за движение по пътната мрежа в Република България, се регистрират в съответната община за определяне на дължимия от собственика данък.

Какво е необходимо да приготвя предварително?

За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:

 

  1. Заявление по образец; 
  2. Документ за самоличност - ако заявлението се подава в звеното за административно обслужване;
  3. За заявяване по електронен път е необходимо да притежавате валидно Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП)

Как да заявя услугата?

По електронен път

Преди да започнете електронно заявяване:

 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

 

За да заявите услугата:

 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете полетата във формата.
  6. От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
  7. Натиснете с мишката в полето заявител, за да подпишете електронно формата.
  8. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
  9. Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация.

 

Натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата „Електронно връчване“.

 

Образци за заявяване на услугата: 

 

Заявление за издаване на удостоверение за декларирани данни

На гишето за административно обслужване

Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката са в направление "ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ" на съответната община.

Как ще получа резултата?

За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида заявената услуга. 
Информация за таксите и сроковете за получаване на резултата от административната услуга може да изтеглите от тук. 

 

Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:

  • На гише в административно звено за обслужване в брой;
  • На гише в административно звено за обслужване с банкова карта;
  • По банков път.

Такси и срокове за издаване

Вижте информация за сроковете и таксите за издаване на издаване на удостоверение за декларирани данни.

 

Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:

 

  • На гише в административно звено за обслужване в брой
  • По банков път

Допълнителна информация за услугата

Кой я предоставя?

Услуги, предоставяни от общински администрации

Кой издава удостоверението?

Кметът на общината по местоживеене

Кой може да предостави информация за услугата?

Звено:

Дирекция "Специализирана дирекция"
Последна актуализация: 12.09.2019
Copyright © 2019 Държавна Агенция "Електронно управление"
Complementary Content
${loading}